maandag 22 maart 2010

distress

Deze prachtige easelkaart heb ik gemaakt van het schitterende mooie papier (BoBunny) wat we kregen op de clubdag van Tiets. Wat een bijzondere ervaring om mee te maken, zo'n clubdag. Ik heb zoveel leuke en nieuwe dingen gezien..... oa een workshop van Angelique met distressinkt en dat leek me zo ontzettend leuk om te proberen. Deze magnolia is het resultaat, niet slecht voor een eerste keer dacht ik zo.
Ik wil met deze kaart aan de volgende challenges meedoen:
scr@pcardschallengeblog - de sketch komt hier vandaan en de extra opdracht was distress.
justmagnolia - easelkaart
mariannedesignchallengeblog - een kaart met de kleuren paars/geel/wit (voorjaarsboeket), de grote vlinder is een stempel van Marianne Design.



6 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Mooie kaart, lekkere vrolijke kleur zo dat paars.

Groetjes Jolande.

Sandra zei

wauw je kaartje is prachtig geworden. erg mooi papier,
groetjes sandra

Joke zei

Mooie kaart is het geworden en wat een lief afdrukje.

Groetjes, Joke

Anoniem zei

Wat een leuke kaart Annemarie, en wat leuk dat je aan onze challenge meedoe. Hoop je bij de volgende uitdaging ook te zien.
gr Margreet

~Denise Lynn~ zei

Fabulous card, beautiful details! Thanks for joining in with us at Just Magnolia this week, hope to see you back again. :)

Karin zei

Mooi gedaan. Ik hou wel van paars. Leuk dat je meedoet met onze challenge!!!