donderdag 7 oktober 2010

Beterschap

Ik had nog papier over van mijn vorige kaart, ik vond de kleurencombinatie zo mooi dat ik er nog een kaart van heb gemaakt. Het C.C.design afdrukje is met derwents ingekleurd ( jurk 390, 500, huid 190, 100, 560, haar 520, 530, bloemen 410, 500, 540). De bloem is gemaakt met een createble van Marianne Design.
Ik wil meedoen aan de volgende challenges:
crafty creations - sketch + gebruik een rubberen stempel en lint of kant
alles met en over kleuren met derwents - bruin en groen

6 opmerkingen:

craftyb zei

awww...such a cute image! i love how you coloured her...love your colour combo and big flower! Thanks for joining us at Crafty Creations! bx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi.

groetjes jolande

Jeanet van der Lee zei

Wat een mooie kleurencombinatie is dit zeg en ook zo mooi ingekleurd. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge deze week bij Crafty Creations. Groetjes, Jeanet

mfc.melissamade2 zei

This is wonderful! Very simple which makes the sketch really show! I love it - thanks for playing at Crafty Creations this week!
Melissa

Joukje zei

Prachtig kaartje Annemarie!
En nog Gefeliciteerd met je winnend kaartje.
Die was ook erg leuk.

Groetjes Joukje

Geertje zei

Wat een super mooie kleurencombi zeg. Ook het afdrukje is mooi ingekleurd hoor. Ik dacht eerst dat het distress was, zo mooi zijn de schaduwen aangebracht.
Groetjes Geertje