donderdag 30 december 2010

verassingsuitdaging SNN

Bij het forum Scrappen Noord Nederland deed ik mee aan een verassingsuitdaging. Ik moest drie nummers doorgeven en kreeg daarna een pakketje opgestuurd. Daar zat in de basis voor dit huisje, papier voor het huisje en de betekenis van de drie nummers. Bij mij was het gebruik een stempelafdrukje - de sneeuwpop van penny black. Gebruik kant. En als laatste gebruik iets niet scrapperigs, ik heb hiervoor wit wol gebruikt, als ijspegels en als pompoenen. Verder mocht je alleen je normale gereedschap gebruiken, je ponsen en een stukje lint om het huisje in de boom te hangen. Dit is mijn uitvoering geworden. Erg leuk om zo aan het scrappen te zijn.

2 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, dat ziet er supergaaf uit, leuk zo'n verrassingspakket, je hebt het heel mooi gemaakt.

fijne jaarwisseling, liefs jolande

Gea zei

het is mooi geworden!