maandag 7 februari 2011

kalender tentkaart


Op het gezellige forum scrappen noord nederland doe ik mee met de verrassingsuitdaging. Je geeft dan drie nummer door en dan krijg je een pakketje toegestuurd waar je wat van mag maken, de drie nummers staan voor een extra toevoeging.
Deze keer moesten we een tentkaart maken naar aanleiding van de voorkant van de nieuwste cards only. We kregen een pakketje opgestuurd en daar zat in: prachtig scrappapier, een stukje lint, drie roosjes en een afdrukje van een kalender.
Mijn extra toevoegingen waren, een stukje lint, bling-bling/parels, borduren of nepborduren.
Dit is mijn uitwerking geworden.
Ik wil ook meedoen aan de challenge bij Dutch Card Lovers.

7 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heerlijk vrolijk !

Liefs Ida

miriam zei

Mooie vrolijke kaart leuk model zo als tentkaart

bedankt voor het meedoen met dcl

groetjes miriam

Ellen zei

Prachtige kaart!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

anja curvers zei

Hele leuke vrolijke kaart bedankt voor het meedoen bij DCL.

Angèle zei

Hier word ik blij van. Mooi zeg!
Leuk dat je meedoet met DCL, Angèle

Rosalien Zwackhalen zei

Leuke uitwerking van de sketch, en lekkere vrolijke kleuren.toppie! :)
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Manon zei

super leuke kaart!