maandag 12 december 2011

doosje met waxinelampjes en lucifer

Twee weken geleden ben ik een dag op workshop geweest bij Anneke. Zij had twee workshopdagen georganiseerd voor SNN.

Anneke had voor iedereen een werkomschrijving voor dit ontzettend leuke doosje.
Ik heb een winterlijn gebruikt van Little Yellow Bicycle.
Ik vond het wel leuk om dit blauw/witte papier te combineren met de kleur lime, vandaar dat ik daar een aantal accenten van heb toegevoegd.
Anneke nogmaals bedankt voor de superleuke, gezellige dag!

5 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Ik vind 'm heel erg mooi!

Klaske zei

wat is ie superleuk geworden... had al lekker meegekeken toen je m bij Anneke aan het maken was... Prachtig papier!

Boukje zei

'k Was al benieuwd naar het eindresultaat, mooi geworden! Mooie kleurtjes bij elkaar!
Groetjes Boukje.

Oeneke zei

Prachtige combinatie geworden

Brendaxx zei

Wat een gave kleurencombi! Vind het een supermooi deussie geworden!