woensdag 11 juni 2014

Een bosje bloemen voor Creabest

Ik kreeg vorige week het geweldige nieuws dat ik ben uitgekozen voor het Designteam van Creabest.
Hoe superleuk is dat!!! Ik vind het te gek en ik heb er erg veel zin.
Afgelopen vrijdag was ik uitgenodigd voor de VIP-opening van de nieuwe winkel. Want Creabest is verhuisd naar een groter pand (dus ook een groter assortiment!!!).
Daar ga je natuurlijk niet met lege handen heen......ik vond het wel leuk om bloemen mee te nemen. Geen echte bloemen, maar zelfgemaakt! Zodat ze er wat langer van kunnen genieten in de winkel.
Nog even een close-upje van de bloemen (gemaakt met SU stempel en ponsen).
Bethine en Bouke heel veel succes met jullie 'nieuwe' winkel.
En ik vind het een grote eer dat ik bij jullie Design Team mag horen!

7 opmerkingen:

Welmoed zei

Wow! Een prachtige boeket! Heel erg mooi gemaakt! Heel veel succes en plezier in het DT van Creabest!
Vr. gr. Welmoed

rian zei

leuk annemarie deze bloemenvaas met bloemen.
en wat leuk dat je in hun team zit.
groetjes rian

Marianne zei

Ziet er perfect uit, mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Joukje zei

Super leuk Annemarie!
Je bloemen zijn prachtig.
Groetjes Joukje

Brendaxx zei

Mooi bosje bloemen Annemarie en nogmaals gefeliciteerd met je plekje in het DT!!

Anoniem zei

Wat een leuk idee Annemarie!
Origineel en heel mooi gemaakt!
Dat bosje blijft tenminste mooi met dit warme weer!
Gefeliciteerd met je nieuwe DT plekje! Super!
Veel plezier,
Groetjes Jacomijn

Els zei

Nogmaals gefeliciteerd en wat een pracht bloemen heb je gemaakt. Super!