dinsdag 16 december 2014

Hello sweet baby!

Ik blijf fan van de babylijn van Eline (Marianne Design).
 Ik heb een witte label (8 x 16 cm) genomen en deze met versamark en een stempel (Marianne Design) bewerkt. 
Vervolgens ben ik er met pan pastel overheen gegaan.
De label is in laagjes opgebouwd. (Ik heb overal 3-d tape onder gedaan, op de foto niet zo goed te zien.)
Voor de laagjes heb ik papier, stansen en een stempel uit de babylijn van Eline (Marianne Design) gebruikt.
 Ik wil graag meedoen aan de challenge bij Marianne Design Challengeblog.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Sweet...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Els zei

Super leuke babykaart en leuk die verschillende laagjes.
Groetjes,Els

Wybrich zei

Deze is ook mooi Annemarie!
Dank je wel voor het meedoen!
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Boukje zei

Mooi label geworden met lieve kleurtjes! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

jolanda creatief bijtje zei

super baby label
bedankt voor het mee doen
groetjes jolanda bongers
md challenge blog

Yvonne zei

Je hebt een heel mooi label gemaakt.
Dank je wel voor het meedoen.

Groetjes,
Yvonne.
MD challenge blog.

Marleen zei

Schitterende cadeaulabel heb je gemaakt!
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes,
Marleen
MD challenge blog