maandag 4 april 2016

Gefeliciteerd


Vandaag laat ik jullie deze vrolijke verjaardagskaart zien die ik gemaakt heb met Pan Pastels.


Je neemt een stuk wit papier en brengt dit op kleur met PanPastel (680.8 Bright Yellow Green Tint en 250.5 Diarylide Yellow).
Fixeer dit geheel.
Daarna haal je dit door een embossingfolder met stippen.
Op de omhoogstekende stippen dep je voorzichtig met je VersaMark inkt (ik heb een klein inktpadje gebruikt, dat gaat handiger). 
En vervolgens ga je hier voorzichtig met PanPastel overheen (911.5 Rich Gold).
Ik heb dit geheel gemat op een stuk wit papier wat ik op kleur gebracht heb met PanPastel (250.5 Diarylide Yellow en 911.5 Rich Gold).
De tekst Gefeliciteerd heb ik uit wit papier gestanst en terwijl het papier nog in de stans zat heb ben ik er met PanPastel (911.5 Rich Gold) overheen gegaan, zodat de omhoogstekende gedeelten mooi gekleurd worden.
Als laatste heb ik nog een bloemenpartij toegevoegd, die ik ook bewerkt heb met Pan Pastel (910.5 Light Gold).

Jammer genoeg kreeg ik de mooie, subtiele glans vandaag niet goed op de foto.

3 opmerkingen:

Angelique zei

Mooie, vrolijke verjaardagskaart. Het geel maakt het zo lekker zomers.
lieve groetjes Angelique

Jeanette zei

Heerlijke zomerse felicitatie kaart, prachtig de grote bloem erop.

Groetjes Jeanette

Miranda V zei

Hoi Annemarie! Bedankt voor je deelname aan onze verrassingsactie voor Eline. Goed geslaagd hé, met meer dan 30 kaartjes! Echt heel leuk dat je ook een mooie kaart hebt ingestuurd, een leuk model had je ook gebruikt. Groetjes, Miranda