donderdag 21 juli 2016

New Home


Vandaag laat ik jullie deze verhuiskaart zien.
Ik heb de basis gemaakt met PanPastel.
Ik heb een stuk wit papier bestempeld met VersaMark en een muurstempel.
Hierna heb ik het papier bewerkt met PanPastel (620.5 Phthalo Green, 560.5 Phthalo Blue, 780.3 Raw Ymber Shade).
Op een paar plekjes heb ik op dezelfde wijze ook nog een tekstempel geplaatst.
Dit papier heb ik vervolgens gemat met bruin cardstock en op een basiskaart geplakt.

Hierop heb ik een label geplakt met een slot erop. 
Hieraan vast heb ik een sleutelbos bevestigd.
De sleutels en het label kunnen heen en weer bewegen.


3 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een geweldig leuke kaart!
groetjes, Caroline

Danielle zei

Super leuk gedaan, de achtergrond is prachtig en de sleutelbos zo gaaf verwerkt op de kaart!!

Linda Visser - van der Velden zei

Mooie kaart! Prachtige kleuren bij elkaar.

Groetjes Linda