vrijdag 9 december 2016

Snowglobe

De kerstkaarten kunnen bijna verstuurd worden, maar ik had nog niet genoeg kaarten gemaakt. 
Ik maakte nog een kaart met het mooie papier van Papicolor.


Voor de basis heb ik de mal van de snowglobe (Dutch Doobadoo) overgetrokken op een vel recycled kraft grijs.
De achtergrond heb ik gemaakt door de mal over te trekken op een vel recycled kraft wit en deze door een embossingfolder (Marianne Design) te halen. 
Dit geheel heb ik met 3-tape achter de basis geplakt, zodat er wat diepte ontstaat.
Langs de rand van de globe heb ik een parelketting geplakt.


Vervolgens het ik het ingekleurde afdrukje (Magnolia ingekleurd met ZIG Clean Color) verhoogd opgeplakt.
Onderaan de globe heb ik een stuk kant met bloemen geplakt.
De tekst (Studio Light) heb ik uit recycled kraft zwart gestanst en onder aan de globe geplakt.
De bloemen (Marianne Design) heb ik gestanst uit  original cardstock wit, recycled kraft grijs, recycled kraft bruin en recycled kraft groen.
Als laatste heb ik hier en daar een beetje witte crackle paint en heel veel glitters (Wink of Stella en 
Stickies) aangebracht.


Gebruikt van Papicolor:


Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenges bij:

Leuk dat je kwam kijken.


Groeten Annemarie 

9 opmerkingen:

Glenda de Heide zei

Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt!

Veel liefs Glenda

Glenda de Heide zei

Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt!

Veel liefs Glenda

Beth Brovold zei

So soft and ethereal Annemarie!! Beautifully coloured and designed...thank you for sharing with us at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia...good luck and I hope that you will join us again next challenge!
Take care,
Beth

Jay zei

My goodness this is utterly amazing honey!!!! Love the snow globe design and you have pulled it off perfectly love it all. Your have coloured up Tilda so prettily and your flowers are AMAZING!!! I make a lot of my own flowers and I know they can be so time consuming, well done you!!!Thank you so much for sharing your wonderful creativity with us at Lovely Hanglar or Sweet Magnolia!!!
Cuddles Jay xx

Danoesja zei

Hoi Annemarie
Wat een supermooie snowglobe in deze natuurlijke kleurtjes, heel mooi is de embossing achtergrond.
Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja

Gina's Cards zei

This is so beautiful! I love the snow globe design and your colouring is beautiful! Thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia good luck and I hope you will join us again.
Hugs
Gina xx

martine zei

Hoi Annemarie wat is je snowglobe prachtig met hele mooie accentjes erop verwerkt
Prachtig gemaakt !!
Dank je wel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog
Liefs DT Martine

Plony zei

Ik vind het een schatje met je lieve Tildaatje.....Heerlijk om te zien. Vind hem persoonlijk beter bij LHOSM passen dan bij de challenge van WLVC maar...daar blijven meningen altijd over verschillen meis. In ieder geval fijn om je kaartje te mogen bewonderen bij beide challenges en ik wens je ook gelijk hele fijne feestdagen.
xxx Plony

Nicola zei

Thanks for entering your beautiful creation at Simply Magnolia, good luck and Happy New Year!
Hugs Nicola xxx