zaterdag 9 september 2017

Welkom lief kleintje!


Vandaag laat ik jullie dit ontzettend lieve babykaartje zien. 
Gemaakt van Papicolor papier.


Ik nam eerst een knipvelplaatje van Eline's baby (Marianne Design) en paste daarna de maat van het kaartje hier op aan.
Ik gebruikte voor de basiskaart recycled kraft grijs en maakte een kaartje van 15 x 9 cm.


Op het plaatje staat een lief konijntje en deze heb ik met een bijpassende stans (Marianne Design) 
ook gemaakt van original cardstock taupe en lichtrose en recycled kraft bruin en zwart.

Het kaartje werd aangekleed door het plaatje te matten met orginal cardstock blauw.
Twee sterren te stansen (blauw en taupe) en te bestempelen en een tekst onder aan het kaartje te stempelen (Marianne Design).

Gebruikte materialen Papicolor:

Bedankt voor het lezen van deze blogpost!

3 opmerkingen:

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een onwijs leuke kaart, heel schattig! Groetjes, Linda

Petra-loves-paper zei

wat een ontzettend schattig kaartje! groetjes Petra

Kaartenkraam zei

Via via ben ik hier terechtgekomen en ik heb eens even rondgeneusd op je blog. Wat een leuke dingen maak je, dat wil ik graag blijven volgen. Ik kan me niet aanmelden als volger, om de e.o.a. reden werkt dat niet met mijn account maar ik zet je link wel in mijn leeslijst hoor!

groetjes van Ank