donderdag 25 januari 2018

Happy birthday


Vandaag laat ik jullie deze verjaardagskaart zien, gemaakt met het papier van Papicolor.


Als basis heb ik een oud Hollandse kaart gebruikt van Papicolor. 
Dit zijn mooie stevige kaarten met een prachtig afgewerkt randje aan de zijkanten van de kaart.


Ik heb op de kaart een tekst en een randje gestempeld met VersaMark en WoW gouden embossingpoeder.


Daarna heb ik met een achtergrondstempel, Versamark en gouden PanPastel wat kleur op de kaart aangebracht.


Een randje vellum heb ik door een embossingfolder gehaald, wat een mooi resultaat geeft dat!
Dit heb ik op de kaart bevestigd.
En als allerlaatste, maar wel de blikvanger van de kaart, heb ik een mooie bloem gemaakt met stansen en drie kleuren geel papier.


Ik ben blij met het eindresultaat en hopelijk de ontvanger van de kaart ook!

Gebruikte materialen van Papicolor:


1 opmerking:

Angelique zei

Mooie, elegante kaart, gaaf zo'n vellum rand.
lieve groetjes Angelique