maandag 4 oktober 2010

easelkaart op een ladendoos



Wat een ontzettend leuk project om te maken. Samen met Geertje, Joukje en Welmoed ben ik zaterdag aan het knutselen geweest. Dit ladenkastje met daarop een easelkaart staat als workshop bij Tiets op de club en daarmee zijn we aan de slag gegaan. Het was erg gezellig, maar we hadden veel te weinig tijd. Gisteren heb ik de kaart gemaakt en het geheel afgewerkt. Het papier is van Bo Bunny - Sophie. Het magnolia afdrukje is met derwents ingekleurd en bewerkt met stickies.
Wat vinden jullie ervan?
Uitdaging van oktober op Tiets haar club - sketch
Just Magnolia - anything goes


5 opmerkingen:

Joukje zei

Tjéé Annemarie dat is vlug!
Hij is prachtig geworden hoor!
t'Was zaterdag gezellig, moeten we vaker doen.
Ik moet eerst m'n opdrachten afmaken,daarna ga ik verder met het project.

Groetjes Joukje

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Leuk gemaakt zeg!

Liefs Ida

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

hij is heel mooi.
Ik weet wat een werk het is, heb er gisteren ook 1 gemaakt en vandaag geplaatst.
Mooie heldere kleuren heb je gebruikt en prachtig afgewerkt.

groetjes jolande

Welmoed zei

Je kaart is schitterend geworden hoor, Annemarie! Prachtig papier, mooie kleuren!
en ja het was reuze gezellig zaterdag!
vr.gr. Welmoed

Boukje zei

Mooi geworden, wel een heel werk hoor, mooi afgewerkt!
Groetjes Boukje.