zaterdag 13 november 2010

Hello

Deze stoere manne/jongenskaart is gemaakt van papier van mijn gewonnen blokje Webster page's. Het kraftpapier achter het afdrukje is met een nestabilitie uitgesneden en met distressinkt bewerkt. Het afdrukje van Greeting Farm (deze stempel heb ik ook gewonnen) is

ingekleurd met mijn nieuwe aquamarkers. Wat leuk om hier mee te werken, ik moest er eerst erg aan wennen, maar ik krijg er steeds meer lol in. Ik moet alleen nog ander aquarelpapier kopen, want dit papier begint te brokkelen (kun je in het haar van het afdrukje wel zien).

Ik wil meedoen aan de volgende challenges:

menscardsworld - de sketch + portret (ik heb de kaart inmiddels aangepast)

ayone for anya - gebruik kraftpapier


simon says stamps - een mannenkaart met een bedel


13 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje Annemarie. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Menscardsworld.
Groetjes van Jacqueline

creationsncraftsbyarina zei

hallo annemarie
leuk dat je mee doet aan de challenge op menscardsworld. maar je kaart voldoet niet aan de eisen.
je hebt je goed gehouden aan de sketch maar je hebt een gehele afbeelding gebruikt.
de opdracht was een portret.
wij hopen dat je hem kan aan passen, anders valt hij buiten de challenge
maar hij is wel mooi
groetjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

stoere kaart, heel mooi gemaakt.

groetjes jolande

Carisa zei

awww, one of my all time favorite stamps - I just adore H&G!!! Your card is so sweet. Thanks so much for playing with us this week at AFA?!

Saskia zei

Wow! Prachtige kaart!

Fijn om je werk bij Crafty Creations Challenge te zien, dank je wel!!

Saskia :)

Sandra zei

heel mooi kaartje
groetjes sandra

danielle zei

Wauw, wat een leuke portret en geweldig dat je haar hebt aangepast, bedankt daarvoor.
SUCCES met de challenge en bedankt nogmaals voor je bijdrage.

Groetjes, Danielle

Kaatje zei

heel leuk kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Menscardsworld.

groetjes,
Annika

Aletta zei

Wat een leuk kaartje met die knoopjes en hangertje. Bedankt voor het meedoen aan Menscardworld. Gr. Aletta

Anneke. zei

Leuke kaart heb je er van gemaakt!
Leuk dat je mee doet aan de challenge.
Groetjes Anneke.

email: Steph@SimonSaysStamp.com zei

Cute image and I love the colors you used!

Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

-Sarah

Mandy zei

Gorgeous card, the image is so sweet.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp
hugs Mandy xx

debby4000 zei

Gorgeous, sweet card.
luv
Debby