donderdag 3 juli 2014

Rozen

Rozen zijn mijn favoriete bloemen, daarom is de rozenstempel (stippled blossom) van Stampin Up ook één van mijn mooiste stempelsets die ik bezit!
Met de voorbeeldkaart van de liftchallenge erbij heb ik deze verjaardagskaart voor mijn schoonmoeder gemaakt.
 Dit is de voorbeeldkaart van de liftchallenge:
Ik wil met deze kaart ook meedoen aan de challenge bij Cards en Scraps - laat je inspireren door een tv-programma.
Op de BCC wordt het tuinprogramma Gardeners'World uitgezonden, geweldige cottegetuinen met veel rozen en moestuinen met de heerlijkste groenten en fruit zijn daar te zien. Een prachtig programma!
Daar heb ik me dus graag door laten inspireren.

9 opmerkingen:

Stella zei

Oh wat is deze mooi; ik ben helemaal wég van de bloemen. Zo mooi met die ton sur ton kleuren!

Els zei

Schitterend gelift kaartje Annemarie. Mooi hekwerk ook.

Cornelie zei

Deze bloemenset was één van de eerste stempelsets die ik bestelde bij SU. Heel mooi, en je hebt er een prachtige lift mee gemaakt, dank je wel!

Marjan zei

Oh ... mooi!! Het is inderdaad een beetje een cottage garden kaart geworden, ik vind die zo prachtig.
Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Annemarie.

Brendaxx zei

wat een beauty weer Annemarie!!

Anoniem zei

Wat gaaf bedacht Annemarie!
Schitterend gelift!
En ja rozen....welke vrouw houdt er niet van he ;-)
Groetjes Jacomijn

Tinie zei

Prachtige kaart, Annemarie!!
Leuk dat je mee doet!!
Groetjes Tine
Cards & Scrap Challengeblog

Jeanette zei

Leuke kaart lekker vrolijk en inderdaad een mooie stempel van su.

Groetjes Jeanette

martine zei

Hallo Annemarie
wat zijn ze super mooi je kaartjes
heel mooi !!
lieve groetjes martine