zondag 31 augustus 2014

Me to You

Ik vind het beertje van Me to You zo schattig.
Ik heb een verjaardagskaart gemaakt met het mooie papier van Scrapberry's.
Het bovenste stuk papier heb ik bestempeld met versamark en een tekststempel van Scrapberry's. Daarna heb ik er WOW embossingpoeder overheen gestrooid en verhit met de heattool. Je krijgt hierdoor een erg leuk effect. Ook de tekst heb ik zo gestempeld.


Het superleuke stempelafdrukje van Me to You heb ik ingekleurd met distressinkt en de bovenste kadootjes zijn door middel van paperpiercing bewerkt.


Ik vond het wel leuk om het stempelafdrukje uit te stansen op de manier zodat de kadootjes eruit zouden springen.

Je doet dit als volgt:
Plak de nestabilitie met (masking)tape vast op het afdukje.
Teken met potlood de buiten en binnenrand af en verwijder vervolgens de nestabilitie.
Knip vervolgens de kadootjes uit tot aan het midden van de potloodstreep (ter hoogte van de potloodpunt).
Plak vervolgens de nestabilitie weer op het afdrukje, maar zorg ervoor dat de kadootjes over de nestabilitie heen komen (zie foto).
Haal de nestabilitie door je stansmachine heen.
Als je de nestabilitie verwijderd komt het afdrukje er zo uit te zien.
Vergeet vervolgens niet om de potloodstrepen te verwijderen!
Werk het kaartje af met een lintje en een randpons. En plak het afdrukje met 3-d tape op het kaartje.
Op de foto's is het mooie glimmende effect van het embossingpoeder goed te zien.

Gebruikte materialen van Creabest:
Scrapberry's clear stamps - Versailles Writtings

Verdere materialen:
- lint
- nestabilitie
- randpons
- Joy tekststempel

5 opmerkingen:

Els zei

Schitterend mooie kaart en zo mooi met de tekst van embospoeder op de achtergrond (helemaal mijn ding) en dat schattige beertje zo uitgeknipt.
Heel duidelijk uitgelegd ook en bedankt.

jolanda zei

mooie kaart

Marianne zei

Dat ziet er prima uit.
Liefs, Marianne

Wiebine zei

Prachtig kaartje en een zeer duidelijke uitleg erbij. Leuke stempel hoor,
groetjes,
Wiebine

Boukje zei

Mooi kaartje en leuk je uitleg erbij!
Groetjes Boukje.