woensdag 30 september 2015

Designer of the month # 9

 De maand september is bijna voorbij, vandaar mijn laatste bijdrage als Designer of the month voor Marianne Design.
Wat heb ik genoten! Wat een eer! Zo gaaf om met de nieuwste producten aan de slag te mogen. Ik vond het een feest!
Marianne Design Bedankt voor deze geweldige kans!
 
Ook wil ik al mijn (nieuwe) volgers bedanken voor alle leuke reacties!
 Vandaag laat ik jullie een cirkelvouwkaart zien. Een erg leuke kaart, kijk maar eens hier en hier hoe je zo'n kaart maakt.
Het is net een boekje die je open doet.
 Binnenin zitten twee vakjes waar labels inzitten die zijn bestempeld.
Voor de aankleding heb ik wederom gebruik gemaakt van de nieuwste collectebles (vogeltje en helleborus).
Gebruikte materialen Marianne Design:
-PB7048 Eline's Silver Stars
- COL1392 Eline's Birds
- COL 1394 Eline's Helleborus
- LR0187 Winter Wishes
- RB2234 paper flower
- CR0157 Eline's handlettering kerst (NL)
- CA3121 glitter paper Gold
- CA3122 glitter paper Silver
 
Verder gebruikte materialen:
- lint
- glitterdraad Action
- 2 labels
 


2 opmerkingen:

marian zei

Schitterende kaart heb je gemaakt als laatste voor designer van de maand.
Echt iets aparts.
Groetjes van Marian.

Angelique zei

Fijn dat je zo genoten hebt van het gastdesignerschap! En weer een hele leuke kaart gemaakt. Heel origineel, ik heb dit model nog nooit eerder gezien. Mooi afgewerkt met alle nieuwe producten.
groetjes Angelique