maandag 9 maart 2020

Jula Fes

Jeetje ben bijna twee jaar afwezig geweest in blogland.....
Een andere baan, verhuisd, verbouwd en nog een opleiding gedaan. Kortom geen tijd om te scrappen. 
Maar ik ben weer terug en ik hoop weer wat vaker wat te plaatsen.

Vandaag laat ik jullie dit geboortekaartje zien, gemaakt van de prachtige producten van Marianne Design. 
PB7050 (papier)
stempel van Eline's baby clearstemp is een oudje ik kan het nummer niet vinden, 
DF3413 (hartjesrand)
COL1314 (tabje baby)
COL1397 (tekst)


Ik wil graag meedoen aan de challenge bij:

5 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een lief en mooi kaartje! Welkom terug in blogland :) Dankjewel voor het meedoen bij DCL! Creatieve groetjes, Yvonne (www.thecreativeteacup.nl)

Nicole Parmentier zei

Lekker om een oude hobby weer op te pakken. Welkom terug in blogland. En meteen met een schattig babykaartje! Bedankt voor het meedoen met DCL.

anja curvers zei

Een heel erg lief geboortekaartje fijn dat je meedoet bij DCL. En welkom terug.

Ellen zei

Wat een mooi geboortekaartje!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Sandra1968 zei

Heel erg leuk!