zaterdag 4 augustus 2012

Brent en Lotte

Ik heb op bestelling deze geboortefelicitatiekaart gemaakt, voor de geboorte van Brent en Lotte.
Ik heb er een criss-cross-card van gemaakt met daarin een tweeluiklabel met daarop de namen van de tweeling. Ook zit er op de kaart een vlinder verwerkt om hun overleden zusje te herdenken.
Boven de kaart met het label erin. En onder de kaart zonder label.
 Ik heb het romantische papier van Eline - old fashioned nursery gebruikt.
 Op het tweeluiklabel zitten twee afdrukjes van Magnolia die ingekleurd zijn met distressinkt.
De letters zijn gemaakt met een die-namic van MFT.

 Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenges bij:
simply magnolia - criss cross card
just magnolia - anything goes

8 opmerkingen:

Mariëtte zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt! Veel mooie details. groetjes Mariëtte

Welmoed zei

Wat een prachtige kaart, Annemarie!
een hele mooie combinatie voor een tweeling!

Vr. gr. Welmoed

Klaske zei

ziet er echt prachtig uit... de opdrachtgever én de ontvangers zullen er superblij mee zijn!!

Anja zei

Hallo,
Het is een schitterende criss cross card geworden.En vind de namen ook prachtig.
Bedankt voor het mee doen bij Simply Magnolia.

Lieve gr Anja

inge zei

Wat een bijzonder geboortekaatje heb je gemaakt Annemarie, Ik vind de uitvoering en details prachtig. Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

Groetjes Inge

Boukje zei

Die is mooi geworden zeg!
Groetjes Boukje.

Brendaxx zei

Die is erg mooi geworden Annemarie!

Tracy zei

This a stunning criss cross card. You have added lots of lovely elements. Thankyou for joining us at Simply Magnolia, Tracy xx