dinsdag 7 augustus 2012

liftchallenge - Marjan

Vanwege het 1-jarige jubileum van het Lift Challenge Blog wordt er een superliftchallenge georganiseerd door Cornelie, José, Marjan en Nadine. Ze hebben alle vier een kaart gemaakt die je mag liften.

Dit is de kaart die Marjan gemaakt heeft om te liften:
 Dit is mijn uitwerking:
Ik ben momenteel op de camping en heb niet al mijn scrapspullen en papier voor handen, dus een extra uitdaging...
Ik heb allevier de kaarten gemaakt van papier van Kaisercraft - The Lake House. Dit zat in de nieuwste cardkit van Simpel Scrappen. Zo had ik meteen wat bijpassende bloemetjes en lint.
 

7 opmerkingen:

José zei

Nou dat is zeker een uitdaging zeg als je het met je spullen op de camping moet doen! Je lift vind ik eeerg mooi geworden Annemarie.
Je raakt em helemaal! Ik ga gauw naar de andere lifts kijken.

Cornelie zei

Wauw knap! Niet eens al je spullen bij je, en dan zo'n kaart maken! Onwijs goed gedaan! dank je wel voor het meedoen!

Marjan zei

Nou, zonder alle spulletjes om je heen die je normaal wel hebt, vind ik dat erg knap! Ik vind het een superlift!

anja curvers zei

Wow en dat doe je op de camping knap hoor en dan niet alle spulletjes hebben en zo'n lift maken.

Nadine zei

Erg mooi papier en ontzettend knap als je dit kunt zonder al je spulletjes bij je te hebben, super! Bedankt voor het meedoen, ik ga snel de andere kaarten bekijken!

Je@net zei

Zonder alle spullen bij de hand, toch een super gaaf kaartje, Annemarie. Knap gedaan, joh!!

Brendaxx zei

Superkaartje Annemarie!! Dubbelknap omdat je het met beperkte middelen moest doen op de camping.Ik zeg: top!