zaterdag 1 februari 2014

gastdesigner Crazy for CAS

Wat ontzettend leuk dat ik een keer gastdesigner mocht zijn bij Crazy for CAS!!!
De uitdaging van deze keer: laat je inspireren door de foto.
Zijn het geen mooie kleuren??

Mijn kaart is gemaakt met het prachtige papier van Authentique - Lovely (ik heb alleen maar de effen vellen gebruikt). Op de taart heb ik stipjes gemaakt met een perlenpen.
De kaarsen op de taart zijn gemaakt met een creatable van Marianne Design. En de tekst is gemaakt met mijn nieuwe lettertang van de Hema!
 Ik hoop dat jullie allemaal meedoen met de challenge bij Crazy for CAS!!!

3 opmerkingen:

Joukje zei

Een prachtig kaartje Annemarie!
Wat leuk om GDTer te zijn.
Groetjes Joukje

Unknown zei

Nou je hebt een mooie voorbeeld gemaakt als GDT, leuke hoor .
Hobbygroetjes Lilian

Marianne zei

Ziet er geweldig uit.
Fijne zondag.
Liefs, Marianne