vrijdag 7 februari 2014

Love is in the air


Bij Cards en Scrap is er een superuitdaging met als thema: Love is in the air. De bedoeling is dat je twee dingen maakt die bij elkaar passen.
 
Ik kocht bij de Action twee houten doosjes. Zo mooi in hartvorm en met een handige magneetsluiting.

Ik heb er eentje wit gemaakt met gesso en daarna bestempeld met een rozenstempel van Marianne design.
 De roos heb ik ingekleurd met pan pastels (ik heb dit idee van Boukje, kijk maar eens op haar blog wat voor mooie dingen zij met pan pastels maakt)
 Daarna heb ik een masker gemaakt van de roos en zo heb ik de zijkant van de doos verder bestempeld. De sterrenstempel is van de Hema.
De bovenkant van de doos heb ik bestempeld met stempels van Marianne Design.
De bloem heb ik zelf gemaakt van tissues en inkt. En het groene blad is een stans van Magnolia. En de bingostempel is van Joy.

 In het doosje heb ik een hart-easelkaart gemaakt en deze heb ik met dezelfde stempels als het doosje bestempeld.
Van een stukje tule maakte ik een kadozakje om extra bij het doosje in te stoppen.
En zo heb je een lief valentijnskadootje....
Nu heb ik nog zo'n mooi doosje over, wat zal ik daar eens van gaan maken....

5 opmerkingen:

Astrid Zwaan zei

Ik zag dit geweldige doosje bij ons op het forum staan....
Wat een geweldige projekt Annemarie en wat een leuke uitdaging van
Cards&Scrap.

Hou jij hem zelf of geef jij hem aan iemand kado!!!

Groetjes,
Astrid.

Boukje zei

Wat een mooie set heb je ervan gemaakt, mooi die rozen rondom de doos!
Groetjes Boukje.

Unknown zei

Ik zei het al op het forum... heel erg mooi gedaan Annemarie!

groetjes Sonja

Brendaxx zei

Wat een prachtig deussie heb je gemaakt Annemarie!! Zo mooi met een bijpassende kaart erbij. Supermooi setje,echt top! Gezellig dat je meedoet met de superuitdaging bij Cards&Scrap!
Groetjes,Brenda:)

Marcella zei

Wat heb je dat prachtig gemaakt .
Ziet er heel leuk uit .
Gezellig dat je meedoet met de super uitdaging bij het Cards & Scrap Blog
Groetjes Marcella