vrijdag 28 maart 2014

Babykaarten - deel 2

Vandaag de volgende twee babykaarten uit de serie.
 Ik heb me voor deze kaart laten inspireren door de te liften kaart bij de lift challenge:

Ik vind de hexagons zo mooi, dat ik die terug wilde laten komen op mijn eigen kaart. Daarom heb ik een gedeelte van de Papertrey Ink hexagonstans gebruikt.
Wederom zijn het papier en de stempels van Marianne Design - Eline's babies.
Verder heb ik ook nog een mooie borderabilitie, een hartje, een drewdrop, wat lint en touw gebruikt.
 En ik heb er ook nog een jongensvariant op gemaakt.
 Hier nog eens beide kaarten naast elkaar.
 Morgen ben ik terug met deel 3 van de babykaarten.

9 opmerkingen:

Maaike Huisman zei

In één woord prachtig!

Groetjes, Maaike

Brendaxx zei

schitterend!!!

Maaike Huisman zei

Ben ik nog eens, ik wilde nog even voorspellen, dat dit de winnaar wordt. Ik zag, dat je ook al een mooie nestability hebt.
Zou je me willen pb- en welke dat is?

Groetjes, Maaike

Sandra1968 zei

Ik vind ze supermooi! Door jouw schitterende voorbeelden ga ik deze liftkaart waarschijnlijk ook gebruiken voor een babykaart, want deze kaarten inspireren mij heel erg :-).

Groetjes, Sandra

Annemarie zei

Maaike je hebt een pb'tje en Brenda en Sandra bedankt.

Nadine zei

Wat heb je dat origineel gedaan, zeg, erg leuk! En twee varianten nog wel, top! Fijn dat je met ons meedoet aan de liftchallenge!

Marjan zei

Supermooie liftkaarten!! Ik vind ze allebei gaaf, met een lichte voorkeur voor de roze variant. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Annemarie.

Welmoed zei

Hele mooie baby kaartjes Annemarie!
Prachtige kaartjes op deze variatie van de lift challenge kaart!

Fijn weekend,
Vriendelijke groet,
Welmoed

Cornelie zei

Ontzettend mooi en idd heel origineel! Top lift als je het mij vraagt! Dank je wel!