woensdag 19 maart 2014

Slingers & Ballonnen

Voor mijn jarige nichtje heb ik deze never-ending-card gemaakt.
Wat een ontzettend leuk model kaart en helemaal niet moeilijk om te maken.
Je kunt de kaart maar door blijven draaien, er komt geen eind aan!
Ik heb de nieuwe ballonnenstans van Marianne Design veelvuldig gebruikt, dat geeft een extra feestelijk effect!
Het vrolijk gekleurde designpapier is van My Mind's Eye - Dwell.
 





Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenges bij:
- dutch card lovers
- marianne design challenge blog (het is de 100e challenge!!!)

11 opmerkingen:

Maaike Huisman zei

Een enige kaart, Annemarie. Leuke naam, Amarens, die hebben wij thuis ook.

Groetjes, Maaike

Boukje zei

Mooi geworden, leuk hoe er steeds iets anders tevoorschijn komt! En leuk dat je meedoet met de MDfeestchallenge!
Groetjes Boukje.

Margot zei

gaaf! superleuke kleuretjes heb je gebruikt! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een super leuk kaartje voor je nichtje. Heerlijk vrolijk ook in deze zonnige kleuren. :)
Leuk dat je meedoet met de DCL.

mieke zei

Mooi gemaakt zo'n never ending card.
Leuk dat je meedoet.

Mieke, MD Challenge blog

Els zei

Schitterend leuke kaart en ik vind er toch veel werk in zitten.
Erg leuk gedaan.

Joke sk zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje.
Een leuk idee om een kaartje te maken die je alle kanten op kunt vouwen.
Kun je me zeggen waar ik het patroon kan vinden?
Dan ga ik er ook eens mee aan de slag.

Groetjes, Joke sk

Annemarie zei

Joke als je op google never ending card intoetst dan komt er van alles voorbij! Succes!

anja curvers zei

Ze blijven leuk die neverending kaartjes mooi model leuk dat je meedoet bij DCL.

Ellen zei

Wat een leuke never-ending kaart! Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

miriam zei

hele leuke kaart
bedankt voor je deelname aan dcl
groetjes miriam