donderdag 1 januari 2015

Zwanger

Ik wil dit nieuwe jaar beginnen met al mijn volgers het allerbeste voor 2015 te wensen! Ik hoop dat dit een gezond en gelukkig jaar wordt voor iedereen.
Verder hoop ik natuurlijk dat er weer veel creativiteit voorbij komt en daar hoop ik ook aan bij te kunnen dragen.
Ik vind het geweldig jullie met zoveel mijn blog volgen en bedankt voor alle leuke reacties die jullie achter laten!

Bij ons in de familie wordt er in 2015 een baby geboren, wat ontzettend leuk!
 Met het leuke stempels en papier van Marianne Design (verschillende lijnen) en heb ik deze easelkaart gemaakt.
ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge bij Cards en Scrap Challenge Blog.

4 opmerkingen:

Els zei

een heel gelukkig nieuwjaar wens ik je en wat leuk dat er een baby in de familie komt. Altijd weer een heerlijk bericht. Leuk en lief kaartje heb je maakt en mooi papier hiervoor gebruikt.
Groetjes, Els

Marcella zei

Ook nog de beste wensen .
Een hele leuke kaart heb je gemaakt .
Leuk dat je meedoet bij het Cards & Scrap Blog
Groetjes Marcella

Jane zei

Wat heb je dit leuk gedaan Annemarie.
En leuk nieuws natuurlijk.

Groetjes Jane

Je@net zei

Leuke kaart, Annemarie. Mooi in die zachte kleurtjes.
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!