zaterdag 11 oktober 2014

Een heerlijke dag toegewenst

Met het mooie papier van Scrapberry's Angel Shabby kun je prachtige stijlvolle kaarten maken.
Ik heb eerst een stuk grijs designpapier genomen. Hiervan heb ik de randen met distressinkt gekleurd. Vervolgens heb ik de randen met een vochtig babylotiondoekje bewerkt, zodat je de randen om kunt krullen zonder dat ze scheuren. Ik vind dit een mooi effect geven.
De tweede laag is niet met distressinkt, maar met PanPastels bewerkt. Ik heb de randen eerst met versamarkt bewerkt en daarna het sponsje van de PanPastel er bij langs. Ook hier heb ik daarna de randen nat gemaakt en omgekruld.
Op dit stuk designpapier heb ik nog een tekst gestempeld met versamark en panpastel (het is net toveren, als je stempelt zie je niks en zodra je met je sponsje met panpastel er zacht overheen wrijft komt de stempel tevoorschijn).
De derde laag komt hier weer overheen, ik heb er wel een halve doily tussen gedaan. 
Op dit stukje designpapier zit een mooie rand, het lijkt net een stukje kant.
Vervolgens nog een tekststempel, een bloemenpartij en een paar parels en je kaart is klaar!

Gebruikte materialen van Creabest:
paperpad Angel Shabby
Joy Stans Vintage Flourishes bladeren 2
Viva Inka Gold Jade
For Wedding - Adhesive Pearls 1
Scrapper's Spools Honeydew
Distress Inkt
Pan Pastel Phthalo Green

Verder nog gebruikt:
- Cheery Lynn Doily
- Dooyhickey's van Magnolia
- tekststempel

7 opmerkingen:

Welmoed zei

Mooie kaart Annemarie in deze zachte kleuren!

Jij ook een heerlijke dag toegewenst!

Vriendelijke groet,
Welmoed

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat heb je een mooie kaart gemaakt!

Groetjes Ida

Sabine zei

Prachtig kaartje met hele mooie kleuren! Liefs Sabine

Petra-loves-paper zei

mooie kaart! leuk gedaan met het babydoekje langs de randen, dat ga ik ook eens proberen! bedankt dat je deze tip wilde delen, groeten, Petra

Ela zei

Goed idee van dat babydoekje, geeft een leuk effect inderdaad. Mooie kaart hoor! Groet, Ela

Brendaxx zei

Wat een beauty van een kaart Annemarie!
fijn weekend! Ik hoop dat het weer nog wat opknapt voor jullie als je op de camping zit ;)

Joukje zei

Geweldig mooi kaartje Annemarie!
Fijn weekend
groetjes Joukje