woensdag 29 oktober 2014

Hoera

Met het prachtige papier van Scrapberry's Angel Shabby heb ik nog een verjaardagskaart gemaakt.
Ik heb designpapier bestrooid met embossingspoeder (grof met glitters). Dit geeft een mooi effect.
De tagstempel is gestempeld met versamark en daarna met panpastels 'tevoorschijn getoverd'. Dit blijft leuk om te doen!
De bloem is zelfgemaakt. Ik heb met een ronde stans een aantal cirkels uit roze tule gestanst. De randen heb ik heel kort langs een (brandende) lucifers gehouden zodat de randen mooi omkrullen.
Vervolgens heb ik de cirkels speels opgestapeld en door middel van een brad aan elkaar gemaakt. En klaar is je bloem!
De takjes zijn met Viva Inka Gold bewerkt, zodat ze mooi glimmen.
De naam van de jarige heb ik uitgestanst, zodat het een persoonlijke kaart wordt Ook de letters heb ik met Viva Inka Gold bewerkt.

En klaar is je verjaardagskaart.

Gebruikte materialen van Creabest:
- paperpad Scrapberry's Angel Shabby
Joy Craft - Vintage Flourishes bladeren 2
Viva Inka Gold Jade
Viva Inka Gold Rose Quartz
Versamark
panpastel
stempel Stampendous Cling Stamp Small Tag
Wow! embossingpoeder
Joy Craft - Clear stamps Typewriter Keys

Verder nog gebruikt
- letterstans MFT
- kant
- parels

2 opmerkingen:

Els zei

Een heel mooi kaartje is dit en zo mooi dat poeder op de kaart. Ook de letters verhoogd opgeplakt ziet er mooi uit.
Groetjes, Els

Anoniem zei

Leuk met die naam erbij!!!
Creatieve groetjes, Gaby