dinsdag 7 oktober 2014

Geboren

Vorige week heb ik jullie een baby giftbag laten zien (klik hier om hem nogmaals te bekijken), die ik voor Creabest heb gemaakt.
Nu laat ik jullie de bijpassende kaart zien.
Ik heb het papier van Scrapberry's Kid's Fun gebruikt en samen met het schattige beertje van Scrapberry's er een kaart voor de kleine Fenna van gemaakt. Ik heb de berenstempel ingekleurd met distressinkt.
Rondom heb ik nog wat hartjes en sterretjes gestempeld (zitten bij de berenstempel) en deze heb ik ingekleurd met Viva Inka Gold, als dit opgedroogd is dan begint het prachtig te glimmen.
Is het geen leuk geheel het tasje en de kaart bij elkaar?

Gebruikte materialen van Creabest:
paperpad Kid's Fun
Distress Inkt
Stempel My Little Bear Clear Stamps - Birthday Party
Viva Inka Gold Rose Quartz
Joy Craft - Crear Stamps Typewriter Keys

8 opmerkingen:

Els zei

Wat een super leuke en lieve kaart en zo mooi dat stempeltje met de sterretjes erbij.
Heel mooi ingekleurd Annemarie met dat Inka gold.

Anoniem zei

Ooh...lief!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Petra-loves-paper zei

je kaart is ook erg mooi geworden en leuk zo dat het samen één geheel is met het tasje, groeten, Petra

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een schattig kaartje! Erg leuk gemaakt!

Groetjes Ida

Agnes zei

Ze zijn beide erg leuk en lief .
Groetjes, Agnes

Anita van Merode zei

Prachtige kaart.
Groetjes Anita

Anette zei

CUTE!!

jolanda zei

leuke kaart