maandag 28 december 2015

Birthday Wishes


Ik vond dit zo'n leuk model kaart, een swing-easelkaart. 
Ik heb er een verjaardagskaart van gemaakt.


Het papier is van Marianne Design, let als de stansen.
Het plaatje is van Studio Light.


Je kan de kaart dichtvouwen en in een envelop versturen.


De kleurencombinatie is apart, maar wel leuk.
Ik wil met deze kaart meedoen aan de kleurenchallenge bij: ScrapCards challengeblog


Gebruikte materialen Marianne Design:
- PB7048 Eline's Silver Star
- COL1392 Eline's Birds
- COL3394 Eline's Helleborus
- CA3121 glitter paper Gold

Andere materialen:
- plaatje Studio Light
- tekststempel Stampin' Up

7 opmerkingen:

Sabine zei

Hartstikke lief kaartje, mooi plaatje en de vogeltjes blijven schattig Liefs Sabine

Anita van Merode zei

Ontzettend gaaf!!! Wat zijn die vogeltjes toch mooi hé?!
Je hebt de kleuren kaart goed gebruikt, super hoor!
Ik dacht ik ga gelijk volger bij je worden, maar dat ben ik al, alleen ik had nog een grijze foto staan, dit gelijk even aan ge[past bij je.;-)
Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
Fijne jaarwisseling gewenst.
Groetjes Anita DT lid.

Anoniem zei

Hoi Annemarie prachtige, winterse kaart! Super leuk dat je vogeltjes erin hebt verwerkt en je hebt de kleuren uit de challenge zo mooi verwerkt :) Heel leuk model ook! Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :) Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016 :)
Groetjes Chantal
DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

Angelique zei

Wat een prachtige kaart, een heel mooi model. De kleuren zijn heel mooi en zacht en heb je prachtig verwerkt. De vogels en de bloem blijven heel mooi.
Een fijne jaarwisseling en een heel goed 2016.
groetjes Angelique

marian zei

Een schitterende kaart met de vogeltjes.
Een gezellige jaarwisseling.
Groetjes van Marian.

femminde zei

Wat een leuke kaart. Zo mooi met die vogeltjes. En een gaaf model ook. Moet ik zelf ook maar eens een keer proberen.
Nog de beste wensen voor 2016!!!

Groeten van Femminde

Nancy Soetaert zei

via het blog van Marianne Design op jouw blog gearriveerd, wat maak je prachtige kaarten!
Je hebt er een fan en volger bij!
groetjes
Nancy