vrijdag 18 december 2015

Happy Xmas


Over een week is het al zover, de kerstdagen!
Vandaag laat ik jullie deze kerstkaart zien.


Allereerst heb ik de prachtige die Holly Branch van Tim Holtz uit wit papier gestanst.
De tak heb ik kleur gegeven met 780.3 Raw Umber shade en Black COARSE 014 Pearl Medium.
De bladeren heb ik kleur gegeven met 680.. Bright Yell. Green Shade en 640.1 Perm. Green Ex. Dark
De besjes heb ik kleur gegeven met 340.5 Permanent Red en 340.1 Permanent Red Ex. Dark
Als laatste heb ik alles gefixeerd. 


Vervolgens heb ik een stuk kraftpapier door een embossingfolder gehaald.
Dit heb ik vervolgens op kleur gebracht met 340.1 Permanent Red Ex. Dark.
Dit heb ik gefixeerd.


Daarna heb ik alles op een kraft kaart geplakt en er een labeltje met een kerstwens aan toegevoegd.
En als allerlaatste heb ik nog een beetje White COARSE 012 Pearl Medium aangebracht, dit zorgt voor een beetje poederachtige glans over de hele kaart heen. (jammer genoeg kun je de mooie glans nauwelijks op de foto krijgen).

1 opmerking:

Angelique zei

Hele mooie kaart, gaaf die rode laag en mooi zoals je de hulstbladeren hebt aangebracht.
groetjes Angelique