zondag 6 december 2015

Happy Birthday

Een stoere jongens/mannenkaart gemaakt met PanPastel.


Ik heb een stukje wit papier (correspondentiekaart, ietsje kleiner dan de kraft basiskaart) bewerkt met 580.5 Turquoise en daarna nog licht met 560.5 Phthalo Blue. 
Dit geheel heb ik gefixeerd.
Hier heb ik een streep op gestempeld met VersaMark.
Deze gekleurd met Black COARSE 014 Pearl Medium
Dit gefixeerd.
Dit herhaald met de volgende streep met 560.5 Phthalo Blue.
Plak dit geheel op de kraftbasiskaart.
Een klein strookje papier heb ik blauw gemaakt met 560.5 Phthalo Blue. Dit strookje heb ik op de kaart geplakt.
Op een volgend strook papier heb ik een honinggraadmotief gestempeld met VersaMark. 
Dit gekleurd met Black COARSE 014 Pearl Medium
Dit gefixeerd.
Hierna heb ik een rand afgescheurd zodat het witte papier weer zichtbaar wordt.
Ik heb om dit strookje nog een stukje touw gestrikt.
Dit geheel heb ik verhoogd op de kaart geplakt.
Nog een tekststempel en een paar stippen op de kaart en klaar is de stoere kaart!



2 opmerkingen:

Sabine zei

Leuke stoere kaart!!! Liefs sabine

Angelique zei

Leuk om nog een randje af te scheuren zodat je het wit weer zit, stoere kaart.
groetjes Angelique